Sistem Complet pentru Restaurant - FastFood Cu Mese

Sistem complet de gestiune vanzare cu case de marcat pentru RETAURANTE, FAST-FOOD, SHAORMERIE,ECT noi infintate ieftin. Este ideal pentru restaurante, bar-uri, rulote fast food cu vanzare prin interfata de vanzare si interfata cu mese.

PRETUL AFISAT NU CUPRINDE INSTALAREA ECHIPAMENTELOR SI INSTRUIREA PERSONALULUI!

Sistemul contine software de gestiune.

  • Licenta soft gestiune-vanzare pe viata pentru 1 calculatoare.
  • Solicita oferta personalizata AICI

 

Se asigură asistență prin telefon

 

Deschiderea coletului la livrare

 

Retur gratuit in 30 de zile

3.229,00 lei
Cu TVA LIVRARE IMEDIATA
IN STOC

Descrierea produsului

Sistem Complet pentru Restaurant - FastFood Cu Mese

Avantaje:

Magazin modern competent! Vei vinde mai ușor, vei avea informații detaliate despre stocuri și furnizori și vei reduce timpul alocat pentru realizarea efectivă a vânzărilor și verificărilor de stocuri. Vei economisi timp, bani și vei acorda mai multă atenție clienților, crescând astfel încasările.

  • Vinzi cu o singura apasare.
  • Uita de codurile preprogramate in casa de marcat.
  • Uita de amenzile usturatoare pentru denumirea incorecta a produselor si a unitatilor de masura.
  • Uita de tipizate (Note de receptie, facturi, registru de casa, invantar, chitanta ect).
  • Monitorizezi magazinul de la distanta.
  • Ai control total asupra magazinului si vanzatorilor.
  • Ai la dispoziție mai multe modalități de plată
  • Generezi etichete pentru produse
  • Ai evidența în timp real a stocurilor, Obții rapoarte exacte despre situația vânzărilor și a încasărilor.
  • Poți să utilizezi carduri de fidelitate pentru clienții tăi.
  • Interfata de vanzare

CE CUPRINDE O SOLUTIE COMPLETA PENTRU MAGAZIN?

  • Analiza afacerii.
  • Echipamentul hardware. Aceasta catogerie cuprinde echipamentele fizice cum ar fi casa de marcat, imprimanta fiscala, calculatorul, POS-ul All-in-One, monitorul, cantarul, cititorul cod de bare, reteaua de calculator, sertarul de bani ect...
  • Programul sau softul de gestiune-vanzare-contabilitate-stoc.
  • Instalarea

ETAPELE PENTRU SOLUTIA COMPLETA

  • Analiza afacerii. Analiza viziunii clientul si a lucrurilor importante pentru afacerea sa pentru a gasi cea mai rentabila solutie.
  • Vizitarea magazinului. Este necesara pentru a identifica componentele necesare (hardware-retea-mobilier).
  • Propunerea solutiei complete. Pe baza analizei propunem 3 variante pentru sitemul complet impreuna cu totalul costurilor din care o sa alegem cea mai buna solutie impreuna cu beneficiarul.
  • Livrarea echipamentelor si instalarea solutiei. Dupa alegerea configuratiei potrivite vom livra toate componentele necesare la sediul beneficiarului. Tehnici FISCAL.SHOP vor efectua punerea in pozitie, instalarea si configurarea tuturor echipamentelor dupa care se va  efectua testele de functionare impreuna cu beneficiarul.
  • Instruire personal. Dupa istalarea solutiei se va incepe instruirea personalului cu fisa de instructaj. Dupa instruire personalul va semna fisa de instructaj.
  • Monitorizare | Asistenta tehnica.In prima luna specialistii FISCAL.SHOP vor urmarii evolutia personalului si a gestiunii. Daca se observa greseli, se va contacta beneficiarul pentru tratarea si rezolvarea problemei.
  • Asistenta telefonica 24/24 pentru siguranta dumneavoastra.

Ce trebuie sa stie un program de gestiune pentru magazin in mod standard?

Vanzare cu ajutorul caselor de marcat, receptie marfuri, modificarea preturilor si tiparirea etichetelor de preturi, inventarierea marfurilor, scaderea din stoc a marfurilor deteriorate, generarea raportului de gestiune si a registrului stocurilor si livrarea rapoartelor de vanzari.

Interfata de vanzare

  • Adaugare produse din catalogul de produse, anulare produse;
  • Adaugare produse cu ajutorul cititorului de coduri de bare;
  • Adaugare produse folosind pictograme;
  • Asociere imagini cu produse;
  • Preluare greutatea cantarita pe cantar;
  • Acordare reducere;
  • Fidelizare clienti (cu cartela, voucher)
  • Mai multe modalitati de plata: numerar, tichete si card (lista tichetelor este configurabila);
  • Tiparire nota de plata (restaurant, fast-food, pizzerie);
  • Emitere bon fiscal;
  • Documente in asteptare (posibilitate de servire a mai multor clienti paralel)
  • Emitere factura pe baza bonului fiscal;
  • Inscriere C.I.F. pe bon;
  • Tiparire rapoarte X, Z;
  • Depunere/extragere numerar in/din sertar.

Documente de gestiune

  • documente de gestiune: factura, aviz, nota de receptie, bon de consum, bon de transfer, proces-verbal de inventariere, proces-verbal de deteriorare, proces-verbal de modificare preturi;
  • documente incasare/plata: chitanta, dispozitie de caserie, ordin de plata;
  • Alte documente: factura proforma;
  • Modul avansat pentru personalizare, generare si tiparire etichete de preturi pe imprimante A4 sau imprimante de coduri de bare;
  • Sistem avansat de inventariere cu terminale de inventariere;
  • Evidenta furnizori;
  • Gestionare produse expirate, perisabilitati;
  • Gestionare retur de marfa de la clienti;
  • Stoc in timp real pe baza documentelor de intrare / iesire;
  • Gestionare promotii (happy hours, acordare vouchere);
  • Preluare automata a datelor despre societati direct de pe Internet;
  • Raport de gestiune;
  • Registrul stocurilor;
  • Registru de casa;
  • Registru de alte plati;
  • Modul rapoarte avansate, rapoarte grafice;
  • Rapoarte: vanzari bonuri fiscale (dupa categorii, produse, cote de T.V.A., clasificare - marfa, servici, etc. - operatori, case de marcat), produse anulate, bonuri anulate, etc.;
  • Salvare documente in format PDF, XLS, DOC;
  • Trimitere documente prin e-mail;
  • Semnare electronica a documentelor emise;
  • Utilizatori si drepturi de acces.

Module suplimentare

  • Soft inventariere pe terminale mobile
  • Soft pentru emitere bonuri fiscale si comenzi de pe terminale mobile
  • Comenzi la domiciliu
  • Modul CRM (clienti, oferte, comenzi client, comenzi furnizori, organizator activitati, gestiune proiecte, gestiune contracte)
  • Aplicatie pontaj pentru angajati
  • Salvare baza de date in Cloud, rapoarte in timp real pe telefon mobil (Android)
  • Modul OCR (scanare note de receptii, recunoastere automata furnizori si produse)

Ideal pentru

  • Restaurnat
  • Fast-Food
  • BAR
  • ect

Detalii produs

MUULOX
Sistem Complet pentru Restaurant

Specificatii

Garantie
12 Luni

Recenzii despre produs

Adăugați o recenzie

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată. Câmpurile solicitate sunt marcate*

Accesorii

  • VESA 75/100 - Picior 50MM
  • Fier - vopsit electrostatic
  • 4 surub stalp
KIT-uri POSPOLE
Kit POSPOLE Basic: Monitor / POS
460,00 lei
  • 12 Luni
  • DA - 12 Luni
  • 2/5 - 5/10
  • Verificare
  • 15kg
  • NU
Cantare de verificare
Cantar de verificare CAS SWII 15 3/6/15 Kg
600,00 lei

Produse asamanatoare

Cauti software pentru BUSINESS-UL TĂU?

Software POS Retail - Horeca

Go-store Brand
Go-store Brand
Go-store Brand
Go-store Brand
Go-store Brand
Go-store Brand
Go-store Brand
Go-store Brand
X

BINE ATI VENIT LA MUULOX

Stiati ca ? Furnizam Tehnologii viitoare!

Logheaza-te cu Facebook
X

BINE ATI VENIT LA MUULOX

Stiati ca ? Furnizam Tehnologii viitoare!

Înregistrează-te cu Facebook
X

WELCOME TO OUR WONDERFUL WORLD

Did you know that we ship to over 24 different countries

Please enter the email address you used to register. You will receive a temporary link to reset your password.