Legislatia din Romania prevede ca procesul de fiscalizare casa de marcat cu jurnal electronic sa se realizeze in baza unei proceduri ANAF. Aceasta procedura presupune parcurgerea catorva etape:

Pasul 1. Dupa ce ati plasat comanda pentru casa de marcat trebuie sa incarcati urmatoarele documente, necesare pentru obtinerea numarului NUI de la ANAF.

Fisiere admise (jpg, jprg, pdf, zip, rar)

Fisiere admise (jpg, jprg, pdf, zip, rar)

Fisiere admise (jpg, jprg, pdf, zip, rar)

Fisiere admise (jpg, jprg, pdf, zip, rar ,xls, cvs, xlsx)

Pasul 2. Depunerea dosarului si obtinerea numarului NUI (se face de firma noastra!) Aceasta serie se obtine in aproximativ 4 zile lucratoare de la data depunerii dosarului complet.

Pasul 3.  Dupa obtinerea numarului NUI te vom contacta telefonic pentru programare, Fiscalizare casa de marcat, Instruire personal, Programare articole ect (SEDIU MUULOX). Se poate opta si cu livrare fancurier contra cost.

Pasul 4. Stampilarea cartii de interventie si a registrului special (se face de catre beneficiar), dupa livrarea casei de marcat.

.

Cauti software pentru BUSINESS-UL TĂU?

Implementări Soft de Gestiune-Vanzare| Contabilitate | ERP | CRM | HoReCa.

Go-store Brand
Go-store Brand
Go-store Brand
Go-store Brand
Go-store Brand
Go-store Brand
Go-store Brand
Go-store Brand
X

BINE ATI VENIT LA MUULOX

Stiati ca ? Furnizam Tehnologii viitoare!

Logheaza-te cu Facebook
X

BINE ATI VENIT LA MUULOX

Stiati ca ? Furnizam Tehnologii viitoare!

Înregistrează-te cu Facebook
X

WELCOME TO OUR WONDERFUL WORLD

Did you know that we ship to over 24 different countries

Please enter the email address you used to register. You will receive a temporary link to reset your password.