BLOG

Achizitie + acte necesare dosar fiscalizare case de marcat
By martie 26, 2020 0 Comment

Achizitie + acte necesare dosar fiscalizare case de marcat

  • 1. Alegeți casa de marcat potrivită afacerii dumneavoastră.
  • Achizitionarea caselor de marcat se poate face direct de la sediul firmei noastre din Bulevardul 1 Decembrie 1918 239, Târgu Mureș 540470, România sau in magazinul ONLINE sau prin mail: office@muulox.ro
  • 2. După achiziționarea casei de marcat trebuie întocmit dosarul ce se depune ulterior la ANAF de catre firma MUULOX GRATUIT.
  • Pentru depunerea dosarului avem nevoie de urmatoarele documente, in original sau copie:
  • a. Certificatul de inregistrare
  • b. Certificat constatator pe punct de lucru sau ambulant dupa caz
  • c. Carte de identitae administrator
  • d. Dovada platii (Casa de marcat trebuie platit integral, numerar sau prin banca (OP), factura si dovada platii fiind necesare in dosarul care se trimite la ANAF)
  • Documentele sus mentionate se pot aduce: personal la sediul firmei sau trimise prin e-mail (OFFICE@MUULOX.RO)

  • Termenul de rezolvare este de 3-5 zile lucratoare, dupa care se se anunta clientul pentru a veni la instruire, programare coduri, si fiscalizarea casei de marcat. Aceste servicii sunt GRATUITE!

Leave a comment

X

BINE ATI VENIT LA MUULOX

Stiati ca ? Furnizam Tehnologii viitoare!

Logheaza-te cu Facebook
X

BINE ATI VENIT LA MUULOX

Stiati ca ? Furnizam Tehnologii viitoare!

Înregistrează-te cu Facebook
X

WELCOME TO OUR WONDERFUL WORLD

Did you know that we ship to over 24 different countries

Please enter the email address you used to register. You will receive a temporary link to reset your password.